perjantai 21. helmikuuta 2014

10# Chetty sapuu maailmaan

Heräsin aamulla omassa karsinassani.Nousin ylös ja kuulin kun
aamutallin tekijä tuli sisälle ja jakoi kaikille ruoat.Söin kaikessa rauhassa
heinäni ja muut mössöt mitä minulle annettiin.Kuulin viereisestä 
vanhasta navetta rakennuksesta jossa nykyään on neljä karsinaa kun
hevoset potkivat seiniään ärsyyntyneesti odotellessaan ruokiaan.


Kun kaikki muutkin olivat syöneet tuli tyttö loimittamaan minut.Jouduin odottelemaan vielä loimituksen
jälkeenkin, että hän veisi minut ulos.Kun kaikki muut tallirakennuksesta jossa olin oli viety ulos 
oli vihdoin minun vuoroni.Minut vietiin Nöpön kanssa samaan aikaan ulos, koska olimme samassa tarhassa.
Tarhassa sitten olimme iltapäivään astin.Olimme ehtineet syödä kaikki heinät joten odottelimme vain,
että meidät noudettaisiin sisälle.

Nöpö (Noak) ja Taalia (Sänkkärin Taalia).
Sisällä minulle annettiin taas ruokaa vaikka olen lomalla eikä minulla ole ratsastettu aikoihin.
Olen muutenkin pistänyt merkille, että vatsani on viime aikoina pyöristynyt kummallisen
isoksi.Syöpöttelin siinä hetken ja sitten joku talli tyttö tuli harjaamaan minut ja lähti.

Taalia syömassä.
Illalla minulle tuli jotenkin outo olo aivan kuin joku haluaisi ulos masustani.
Aloin pyöriä ympäri karsinaa ja asettauduin makaamaan.Onneksi Nelli huomasi
oudon käyttäytymiseni ja tuli apuun.Muuteman tunnin kuluttua kun nousin ylös joku
pikkuinen yritti kokoajan mennä nisilleni.


Lopulta älysin mitä oli tapahtunut nimittäin olin saanut varsan.
Varsa oli aivan saman värinen kuin minä, että olinkin ylpeä.
Tämä tietää minulle ihanan pitkän loman hikisistä tunti töistä.



Nelli risti varsan puolestani vaikka mielestäni olisin kyllä antanut paremman nimen.
Varsan nimeksi nimittäin annettiin Sänkkärin Chetty.Mutta tutummin Chetty.

Chetty (Sänkkärin Chetty) otti äidistään mallia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti